18 Φεβ 2012

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ

Γεια σας παλικάρια μου!! Και άλλη κουτσουρεμένη αγωνιστική στο νησί λόγω κυπέλου έχει όμως ματς που συζητιούνται και πάμε να δούμε τι έβγαλε η κούτρα μου γι αυτό το weekend!

Ξεκινάμε από Championship και το City Ground, όπου η Νότιγχαμ υποδέχεται την Κόβεντρι. ( Εκεί εγώ, επιμένω στην Νότιγχαμ ). Πραγματικό εξάποντο. Ο θάνατος σου η ζωή μου. Οι ξυλοκόποι δεν έχουν κερδίσει εντός τους τελευταίους 3 μήνες ενώ η Κόβεντρι δεν έχει νίκη μακριά από το γήπεδο της. Το περασμένο Σάββατο η Νότιγχαμ άξιζε την νίκη κόντρα στην Γουότφορτ αλλά στάθηκε άτυχη. Γενικά η τύχη της έχει γυρίσει την πλάτη. Στο μεσοβδόμαδο στο Μίντλεσμπρο άξιζε τουλάχιστον τον βαθμό της ισοπαλίας. Μήπως ήρθε η ώρα να κάνει νίκη και επιτέλους να ανασάνει? Κανονικά δεν θα έπρεπε να μπλέξουμε σε αυτό το παιχνίδι αλλά εμείς πάμε με Νότιγχαμ στο 2.2.

Στην League 1 το πρόγραμμα είναι κακό και το μόνο που βλέπω είναι η Έξετερ που παίζει εντός με την Μπέρι. Και σε αυτό το ματς και στο προηγούμενο οι αποδόσεις δεν είναι κάτι το τρομερό και εγώ δύσκολα παίζω φαβορί, αλλά ελλείψει άλλων επικεντρώνομαι σε αυτά. Η Έλληνες λοιπόν, έχουν αρχίσει να σκοράρουν στα τελευταία παιχνίδια, πρέπει να εκμεταλλευτεί την έδρα της αν θέλει να μην μπλέξει σε περιπέτειες. Από την άλλη η Μπέρι το παλεύει στα τελευταία ματς, έχει καλή παρουσία στα εκτός έδρας αλλά η Έξετερ έχω την εντύπωση ότι θα νικήσει και θα επιστρέψει στα νικηφόρα αποτελέσματα. Άσσος στο 2.5

Στην League 2 έχει πιο πολύ φαί! Η σκέψη μου εδώ πάει σε ένα πολύ τζογαδόρικο αλλά και πολύ δύσκολο παιχνίδι. Στο τρελό διπλάρι της Πλίμουθ στο Άκρινγκτον. Σύμφωνοι η Ακρινγκτον πάει για play off και έχει πολύ καλή παρουσία στα εντός και επιπλέον κάνει ντεμπούτο ο νέος προπονητής ο Κούκ γεγονός που τις δίνει αβαντάζ. Από την άλλη όμως οι προσκυνητές το παλεύουν σαν σκυλιά θα την κυνηγήσει την νίκη αφού με ισοπαλίες δεν σώζεσαι. Εμένα αυτό το αουτσάιντερ με έχει κεντρίσει και θα το ακολουθήσω σε απόδοση 4.8.

Τέλος στο κύπελλο το ποντάρισμα είναι καθαρά προσωπική υπόθεση, τα έχουμε ξαναπεί αυτά. Χωρίς πολλές αναλύσεις λοιπόν θα πάω με το διπλό της Μπλάκπουλ και της Λέστερ σε ένα fun bet. Η πρώτη βρίσκεται στο 7.75 ενώ η δεύτερη στο 3.6. Υπάρχει και η περίπτωση να τα παίξετε σε draw no bet.

Σουμάροντας λοιπόν το παιχνίδι μου είναι σε 3αδα Πλύμουθ – Νότιγχαμ – Έξετερ! Όχι σύστημα γιατί οι αποδόσεις είναι χαμηλές για να ζητάμε 2άδα-3άδα. Και σε μικρή μίζα Μπλάκπουλ – Λέστερ μόνα και δυάδα.

    χαιρετώ
Ο πεταλουδας
                                                                                

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου