31 Μαρ 2012

ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ

Καλημέρα Αγγλόφιλοι μου! Πλησιάζουμε στο τέλος της στοιχηματικής σεζόν αφού όσο τελειώνουν οι αγωνιστικές τόσο πιο πολύ το παιχνίδι μου θα έχει τον χαρακτήρα του fun bet. Χωρίς πολλά πολλά τέσσερα πολύ ζόρικα παιχνίδια έβγαλα σήμερα.

Ξεκινάμε από Λιγκ 1 και το διπλό της Γουίκομπ στο Στηβενέιτζ. Η Γουίκομπ είναι ομάδα που δεν της έχω καμία εμπιστοσύνη ειδικά στα εκτός έδρας. Τώρα τελευταία όμως, και με τις προσθήκες που έχει κάνει, βλέπω πως το πάει καλά το γράμμα. Δεν είναι τόσο τα διπλά σε Μπέρι και Έξετερ όσο οι εμφανίσεις που ήταν εμφατικές και πειστικές. Το παλεύει η ομάδα και φαίνεται αυτό στο γήπεδο. Από την άλλη η Στήβενέιτζ μου έχει σπάσει τα νεύρα με τις συνεχόμενες ισοπαλίες και μάλιστα πάντα βρίσκεται πίσω στο σκορ με 0-2 συνήθως ή 0-1 και στο τέλος ισοφαρίζει. Την κόντραρα με Τσέστερφιλντ και Χάντερσφιλντ και με ξενέρωσε με τις last minute ισοπαλίες. Θα το συνεχίσω και θα δείξει αν την πληρώσει το ξερό μου το κεφάλι ή τελικά έχω την τύχη με το μέρος μου. Διπλό στο 4.8.

Τα υπόλοιπα τρία ματς είναι από την Λιγκ 2. Ξεκινάω με τον άσσο της Μπέρτον. Έκανε επιτέλους την πολυπόθητη νίκη και της έφυγε το άγχος, Και μάλιστα δεν είχε και κακή απόδοση απέναντι στην Τζίλιγχαμ. Από τότε που άλλαξε προπονητή έχει δείξει καλά δείγματα και αρκετό πάθος. Η Κρόουλι πάει με πολλές απουσίες στην άμυνα και με παράδοση εναντίον της(δεν παίζει ποτέ μπάλα η παράδοσή αλλά το χρησιμοποιώ ίσως ως άλλοθι για να επιλέξω πιο εύκολα τον άσσο). Κλείνω προς Μπέρτον λοιπόν στο 4.6.

Ωραίο διπλό είναι και της Όλντερσοτ απέναντι στην Σριούσμπερι. Απόρθητο κάστρο το γήπεδο της Σριούσμπερι και αυτό βοηθάει την απόφαση μου να πάω δεξιά αφού δεν γίνεται να τερματίσει μια ομάδα αήττητη. Σιγά το επιχείρημα θα μου πείτε και με το δίκιο σας αλλά πιστεύω ότι ευνοούν και οι συγκυρίες αφού η Όλντερσοτ είναι σε καλό μομέντουν και ο προπονητής της προσφέρεται για τέτοιες μαγκιές. Διπλό στο 4.75.

Τέλος θα ποντάρω και στην Χέρεφορντ. Παίζει το τελευταίο της χαρτί απέναντι σε μια απογοητευμένη και αδιάφορη Ρόδεραμ αφού το τρένο των play off πέρασε και δεν γυρίζει πίσω. Στα εκτός είναι σκληρή η Χέρεφορντ και από τις δηλώσεις όλη την βδομάδα πείστηκα ότι οι παίχτες της θα πουλήσουν ακριβά το τομάρι τους. Διπλαράκι στο 4.5.

Σουμάροντας πάμε σε τετράδα Γουίκομπ-Μπέρτον-Όλντερσοτ-Χέρεφορντ και ζητάμε δυάδες τετράδα. Καλό απόγευμα!

    χαιρετώ
ο πεταλούδας
                                                                            

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου